God natt

2009-09-14 @ 22:19:51

Hej på er,

ligger i sängen helt utslagen. Har varit på promenad och cykeltur i typ 2,5 timma. Plus gymmandet imorse, jag är helt slut!! Just nu ligger jag utslagen, full av pasta med pastasås och vindruvor till efterrätt. Känns nästan som om magen skall sprängas, förstår inte varför jag ska trycka i mig maten sådär... Haja, dags att sova. Tidigt jobb imorgon. Träning, och grejer. Hoppas verkligen att det här träningsprogrammet ger något.

Förresten, var det någon som såg "Svenska Hollywood fruar"? Så himla roligt. Som han sa "tänk att små problem kan bli så mycket större för att man flyttar lite västerut? :P



Imorgon blir det bara en kort promenad och ett spinningpass. :) Sedan måste jag dammsuga lägenheten och diska, sådant där tråkigt vardagsgöra som bara måste bli gjort snart! Hoppas på träningsvärk. *fingers crossed* God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback