Hej hej Onsdag!

2009-09-30 @ 14:52:15

Hej på er,


Än så länge så är persiennerna fortfarande nerdragna och ja, klockan är snart 15. Emma gick upp tidigt för att gå till skolan och jag vaknade inte förrän hon kom hem igen. Sedan dess har vi kollat på Million Dollar Baby och datanördat/sovit. Nu är det snart dags för lax-tacos. Måste ju ändå vara himla nyttigt tycker vi, fisk och grönsaker. :) Nice, nice!! Fick smaka inne på ICA och det var faktiskt riktigt mumsigt, även för en icke lax-fantast som jag.

Ikväll åker hon dock på stryk. Vi ska köra 75 minuter box. Kettlebells passen hade bara plats för 6 pers/pass så det var fullbokat hela veckan typiskt. Men, men.. Snart kommer den trenden också att avta och då kommer vi alla andra som inte orkar knö oss in bland trendmedvetna hysteriska människor också att få testa. :) Längtar tills boxen ikväll faktiskt. Få gapa lite, svettas massa. Mjölksyran sprider sig och kroppen säger "Va fan håller du på med, du har ju bara käkat skit senaste dagarna, det här orkar jag inte med!" No pain, no gain!

På tal om det har mitt paket från gymgrossisten kommit hem så från och med imorgon finns inga ursäkter. Bra mat och hård träning skall ge en tajt kropp med stora muskler! JIPPI! :) Nä, nu är det dags att hoppa i lite kläder och sätta upp håret. Kan inte gå runt här och se ut som en allmän.. Jag vet inte vad! :P Hoppas eran onsdag också varit lugn och skön, om inte annat är inte helgen alltför långt borta, håll ut! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback