Hela dagen borta

2009-09-02 @ 16:55:35

Hej på er,

sitter i sängen och slö tittar på "Who's jugding Amy?" och borde egentligen hoppa in i duschen. Klockan är snart 17 och det känns som hela dagen bara försvann. Efter 4 timmars sömn gick jag upp och drog på mig kläder för att knalla iväg till vårdcentralen. Klockan 10 hade jag hunnit komma hem igen och dessutom svänga förbi ICA, så jag knallade ner och slängde in arbetskläderna i tvätten. Klockan 11 hängde jag upp dem och gick och lade mig och sov i 2 timmar. Klockan 13 hämtade jag kläderna från tvättstugan och fick sedan och lade mig igen. Klockan 15 ringde Erik och det var dags att gå upp. Sedan dess har jag lagat mat och fixat matlådor. Dessutom har jag lyckats få i mig 2 lådor värmda frys-bär tillsammans med vanlijkesella under dagen. *MMMMM!!* Det är sådant men får unna sig när man är trött och förkyld.

Jag börjar känna mig ganske stressad och vill bli frisk för att komma igång med träningen igen, men samtidigt så vet jag att jag inte skyndar på bättringen genom att stressa så jag försöker slappna av. Det är det som är skönt med att redan ha börjat med Beach 2010. Jag har tid att vara sjuk, bli frisk och sedan köra igång igen. I have time to get the body. Kroppen är din bästa vän och följer dig genom hela livet, var snäll mot den. Ta hand om den.



Dags för mig att hoppa in i duschen. :) Jobb, jobb, jobb. Får se om vi slutar 02 inatt som vi ska eller om det blir lika sent som igår? :/ Hörs, kram!

Kommentarer

Postat av: Martina

ja visst låter de idiotiskt!



krya på dig tjejen!

Bra men du talar om nästa helg va?

love sis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback