Hemma igen

2009-09-19 @ 14:08:28

Hej på er,

hoppas allt är bra med er. Själv har jag precis vaknat. Det blev en låååång natt. Mycket jobb och mycket fulla människor. Ju mer krogrusher jag jobbar desto mindre sugen blir jag på att parta. Tänk hur man ser ut, och hur man beter sig. Man skämmer ju ut sig och själva förstår de ingenting. Det känns i u för sig ganska bra att vara osugen på att festa, det går ju inte riktigt ihop sig med Beach 2010. :P

Vi blev klara på jobbet klockan 4 så jag gick hem och lade mig 1,5 timma innan tåget. Det var ett misstag, shit vad trött jag var när klockan ringde vid 6-tiden. Men jag släpade mig till tåget och kom på redan en kvart innan de skulle åka. Jag somnade nästan direkt och sov hela vägen. Dock vaknade jag varje gång det stannade men det var bara skönt. Då visste jag att jag inte åkt förbi stationen. 10 minuter innan jag skulle av ringde E och väckte mig enligt plan. :) Allt gick som smort! :P

Sen åkte vi direkt hem till moder och jag käkade lite frukost och pratade med dem en stund innan jag gick och lade mig.

Nu ska vi spela kubb, flickorna mot pojkarna och sen bär det iväg till affären för att inhandla lite gott inför kvällen. Pojkarna är i köket och fixar efter lunchen, precis som det skall vara :P

Lillasyster ropar, måste gå. Hörs senare!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback