Mardrömmar

2009-09-29 @ 11:19:18

hej på er,

har varit vaken en timma nu men ligger kvar i bäddsoffan under täcket. Tv:n står på i bakgrunden och alla persienner är fortfarande ner dragna. Någonstans djup inombords önskar jag att jag kunde dra täcker över huvudet och att allting bara var en dröm, men med tanke på morgonens mardröm känns inte slutna ögon som ett alternativ. Drömmar om ilska, skrik, gråt, förtvivlan. Det är inte första gången men varje gång önskar jag att det vore den sista. Inne hos Lina hittade jag den här:




Den fick mig att må lite bättre, hoppas den kan göra det samma för dig.

Inga direkta planer för dagen. Em är i skolen en sväng nu på morgonen. När hos slutat hoppas jag på lunch, höstpromenad, kanske lite plugg för henne och läsa "Flickan som lekte med elden" för mig och sist men inte minst så skall vi tillsammans testa Kettlebells på gymmet ikväll. :) Ska blir skitspännande! Står ju om dem i varenda träningstidning nu för tiden så vi tänkte testa ett nybörjarpass och utvärdera. Såklart för ni veta allt ikväll! Nä, kanske ska ta tag i disken? Ta hand om dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback