Tack Emma för en underbar dag!

2009-09-29 @ 21:33:14

hej på er,

dagen började inge bra, men fortsatte desto bättre. Efter lite lugnt mys här hemma gjorde vi oss iordning och drog ner till stan. Träningen fick vänta, vi ville shoppa! Och om vi shoppade?! Emma shoppade för oss både och jag fick shopping-lyckorus bara över att vara med :) Men jag inhandlade faktiskt en bok till mig själv, och ett hår band på indiska. :)



Jag har ju haft svårt med magövningar så det var dags att införskaffa lite fakta kändes det som.

Sen gick vi på världens bästa bio:



Har du inte sett den? Se den!!! Vi skrattade så vi grät! Så underhållande men ändå så sann. :) 5 av 5 stjärnor.

Nu ska jag och bruden fortsätta kvällen enligt vårt nya motto: en öl om dagen. Inte riktigt beach 2010 men det får vänta lite. Tills fredag i alla fall. Då är jag hemma igen och ska jobba fram magmusklerna! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback