Trött

2009-09-15 @ 19:07:06

Hej på er,

sitter hemma i soffan efter en lång arbetsdag. Fick jobba över 1 timma eftersom jag hade utbildning, sista 2 timmarna. Kunde inte direkt lämna stackarn själv i kassan och de var inte tillräckligt med folk inne heller för att byta av mig. Så nu är jag äntligen hemma. Diska ska jag göra och kanske orka ett varv med dammsugaren. Imorgon gick jag från att jobba 3 timmar, till att vara ledig, till att jobba 8-15.30 och sen gå direkt på 2 timmar möte. Det blir alltså en ganska lång dag imorgon med. :S Suck! Kanske blir jag ledig på torsdag istället efter jag då har ännu en kortis-variant. 3,5 timma :P

Ikväll händer inte så mycket. Jag hade ju ett spinningpass inplaneret men min träningsvärk säger mig att det är dags att ta det lite lugnt igen ikväll. Igår var helt galet full av motion. :P Så lite matlagning. Lite fixa och ganska mycket tv, låter som en bra combo idag. Inte ens en promenad tror jag att jag orkar mig ut på. Imorgon skulle jag egentligen på gymmet men det skjuter jag på (orkar inte dit på kvällarna, så himla mycket folk) tills torsdag och fredag. Mindre folk på förmiddagarna. :) Konditionspasset får helt enkelt bli en runda i spåret när jag är hemma istället. Åh, jag längtar nästan. Jag älskar den backiga 5 kilometarn som vi har i skogan inte så långt från mammas hus. Jag blir helt varm i kroppen när jag tänker på hur underbart det är att springa på elljusspåret i skogen. Tyst, lugnt, kämpigt, skönt!

Nä, nu räcker det med babbel för den här gången. Har inte mycket annat att berätta, än kanske att jag ska se på en hel del CSI Miami och Hoogan knows best ikväll. Underbara program! Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback