Vad är det för en dag?

2009-09-25 @ 13:48:31

En underbar dag! Thats what i´m telling myself.

Nyss hemkommen från passet. Pump. Underbara härliga pump. Nytt pass, går alltid sådär första gångerna. Utfallen på bräda kändes helt värdelösa idag men det kommer nog. :P Likaså den konstiga magövningen. Bröstövningarna funkar aldrig för mig, det är något jag måste ta tag i. Lätta, lätta vikter och mycket fokus. Annars gick allt bra. Speciellt biceps och triceps, de fick en en rejäl omgång. :) Känns alltid bra. Axlarna vart också helt manglade. Så armar/axlar - bra. Ben + mage/rygg - åt fanders. Men så är det med dagsformen, den går inte alltid att lita på. No pain - no gain!


Idag körde jag träningsoutfit á la back in black. Från och med idag skall jag vägra helsvart på gymmet. Det är så himla tråkigt. Så take a good look, then no more! I oktober är det "bröstcancermånad" och då ska vi ha annat färgtema - rosa! :)




Hörde en så himla underbar låt på passet som jag hittade på youtube. Bara måste dela med mig! Black fingernails, red wine! Rösten i verserna - mmmm!




Nä, nu ska jag blanda en p-drink, duscha och titta på mer SATC. Inhandling väntar i eftermiddag, ikväll får ni se vad! :) Ha a nice friday!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback