Bra dag!

2010-04-19 @ 22:04:05

Hej på er,

sitter framför tv:n nu. Filmen är snart slut. Ser på 2 Fast, 2 Furious. Sett den massa gånger men fina bilar och ännu finare killar, kan man få nog?!

Ska snart sova. Börjar få in en bra rutin nu. Sova alla mina timmar, somna i tid på kvällen och vakna i tid på morgonen (inte förmiddagen/lunch), inte drömma så mycket. Pressar fortfarande lite tänder och så men det ger sig snart hoppas jag.

Var sååå skönt att ligga i solen idag. Satt på balkongen i BH och mjukisbyxorn och stekte lite. Fick till och med in och hämta lite solskydd (15). Vill ju inte börja våren med att flaga liksom. :S Men jag börjar få lite färg... Alltid trevligt! :)

Jag och grabben vart borta på SIBA en sväng sen. Titta på lite skor och kläder. Myste runt lite i affärerna. Va förbi donken så han fick sig några cheese. En annan hade precis konstaterat att senaste månadernas sjukdomar satt sig runt magen, dax att bli frisk och göra något åt det. Har en dag till på mig att snora, sen får det fan vara bra. :P
Hittade väl ett par vårskor som jag vart lite sugen på men de fick vänta lite. Är ju inte långt kvar till löning igen. :) Han köpte hörlurar till mig också, och inte vilka som helst... <3



Fina va?! I'm inlove. :)

Nä, nu ska jag pussa på honom tills han finner orken att gå in till sängen. Det här med att vara gipsad tar hårt på stackarn. Det är varmt och det kliar osv. Jag tror honom och lider med honom, men vad ska man göra liksom? Det kommer ju ändå sitta där 1 månad. Högläge är allt som gäller...

Haja. Natti, natti.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback