Nu och då.

2010-04-11 @ 22:31:35

Jag hittade en hårddisk full med gamla dokument. Som en dörr till en försvunnen tid. En tid av smärta - åh, så mycket smärta. En tid av tunga tankar. En tid av kärlek och sorg. Jag misslyckades också med saker. En tid jag lyckades genomleva. Det fanns människor som lyfte upp mig, andra som drog ner mig likt älvens virvelvindar.

Det jag har nu är så långt borta från allt det där. Jag har kommit så långt. Somliga saker saknar jag faktiskt, andra mår jag mycket bättre utan.



Elise - om du läser det här. Du finns i mitt hjärta föralltid. Jag glömmer aldrig vad vi hade och allt du gjort för mig.


Till alla andra tonåringar där ute, ta hand om er och det blir bättre - jag lovar! Jag vet att det känns som att regnet aldrig skall sluta falla men forsätt att kämpa, solen kommer fram fortare än du anar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback