Promenad avklarad

2010-04-23 @ 10:53:33

Effekt: Fat burn and fitness improvning
Intensitet: 21 minuter i zon 1, 11 minuter i zon 2 och 6 minuter i zon 3.
Kalorier: 358 kcal varav 32% från fett.
Puls: 148 i medel och topp på 188 (90% av max).
Tid: 38 minuter och 32 sekunder. :)

Duktiga jag. Kunde typ bara tänka på mat hela vägen, var så hungrig! Men jag tror att jag hittade en lagom sprintbacke till backträningen. Dock började jag känna i sätesmuskeln igen, där jag fick jättebristningen för ett år sedan. Hade planerat ett combat-pass i eftermiddag men vi får se hur det blir med det. :S

Väl hemma från promenaden blev det 2 tallrikar fiberhavregrynsgröt och 2 ägg. Mumms! :)


Nu är räkningarna betalda också, och efter duschen skall jag och baby så klart på filmen Julie&Julia. Har du ite sett den borde du verkligen se den! :) Tjejfilm, men en riktigt bra sådan.

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback