Sjuk

2010-04-09 @ 19:48:32

Inte igen tänker du. Du, jag håller med dig! INTE IGEN! Jojomensan. Halsen fungerar inte. Den kittlar och kliar, hostar hela tiden (torrhosta) och varken thé eller halstabletter hjälper. Tur att det är min lediga helg iaf, så att jag kan spendera den i sängen med gott samvete.

Sett No reservations idag. Mysig film. Om du inte sett den så borde du se den. Speciellt som du ligger hemma och är sjuk. Precis lagom nivå på en film, en dag som denna.

På tal om dagen så har vädret varit underbart. Vi fick upp imorse och flytta hans sista lådor. Skönt att ha det gjort. Nu är det bara lite skräp på vinden som ska fixas men det tar vi i nästa vecka.

På söndag blir det antagligen mys iaf. Ska hem till hans mormor och grilla lite. Håller tummarna för en bättre hals och fint väder. :) Kanske kommer lille prinsen också? :)

På tal om ingenting så har våra halsband kommit. Värda varenda krona. :) Bilden är en länk:


Nu ska jag återgå till att bara vara sjuk och bli ompysslad. Hörs! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback