Testpanel

2010-04-06 @ 19:28:06

Hej på er,

idag har jag äntligen fått testa den - spikmattan. Han hade en i sin gamla lägenhet som vi rensade ur idag. På tal om det så gick visningen mycket bra och vi är antagligen sambos redan till helgen, får vi se hur det här går. :P I u för sig sparar vi in mycket på hyrorna så resan till Barcelona som hägrar och den nya brädan till så vi kan longboarda ihop är nog inte alls långt borta. :)



Jo, spikmattan var det. Vilken grej! Jag kan ju inte påstå att det var skönt till en början men sedan spred sig värmen och man blev alldeles trött och avslappnad. Jag somnade nästan och efteråt kändes det som jag hade tagit värsta powernap:en, fast jag slapp den där dåsigtheten som man alltid får när man sover på dagen. Han ligger faktiskt bredvid mig i sängen och snarkar på mattan just nu. Vi är nog både ganska slitna efter många dagars jobb nu så han fick ta en vilostund innan vi ska bort till Sofie och Chrille ikväll på middag. Tänkte vi skulle laga lite taco ihop och bara sitta och tjöta. Blir nog inte alltför sent dock eftersom jag öppnar imorgon och inte är direkt morgonpigg. (dagens underdrift!)

Sitter och funderar lite på hur jag ska göra med all träning som var planerad innan sommarn. Han har åkt på en rejäl förkylning nu och jag har väl också blivit lite småkrasslig igen. Alltid ska det vara något. Funderar på om det är all stress som förstör våra stackars imunförsvar? Det kommer väl alltså inte bli några slående resultat den här sommarn heller. Klart jag fortsätter och försöka käka ganska nyttigt och hålla mig borta från godsakerna. Inte äta sent på kvällarna när jag jobbar stäningar med mera men det känns som att that's it. Det är ungefär var jag och kroppen orkar med. Det är tråkigt. Jag vill kunna pusha, utmana, kämpa men just nu fungerar det bara inte. Virus avlöser nya virus och jobbet är som jobbet alltid är.

Nu ska jag se om jag kan pussa honom vaken utan att han får jätte ont av mattan och se om vi inte kan komma iväg till S&C. Hörs! Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback