Underbar morgon

2010-04-22 @ 08:48:11

Hej på er,

Grabben är nere i tvättstugan och jag sitter i soffan och ser på film. Har fortfarande träningskläderna på mig och försöker samla kraft för att ta mig in i duschen.

Natten kändes alldeles för kort. Tror att han sover oroligt med gipset för han snurrar och grejar hela nätterna. Inte alls lika roligt att sova bredvid honom. Inatt vaknade jag och höll på att få nackspärr för att han hade sin armbåge rakt i sidan på mitt huvud. Inte alls skönt?! Klockan ringde i alla fall kvart i sju och trots att jag var trött kändes det skönt att få gå upp. Vi gick ner till tvättstugan, sorterade tvätten och slängde i de första maskinerna. Sedan bar det av på 48 minuters promenad. (Älska pulsklockan!)

Effekt: Fitness and maximal perf. improving
Intensitet: 3:21 i zon 1, 32:57 i zon 2 och 11:27 i zon 3.
Kalorier: 407 kcal varav 23% fett
Puls: 141 i medel och topp på 182.

Solen sken och det var riktigt vackert ute. Synd att det blåste så mycket och så fruktansvärt kallt. Gick ganska mycket i lä i mitten av rundan och blev lite svettig. På vägen tillbaka gick jag vid vattnet och blev riktigt kall så jag sprang sista biten för att hålla värmen och komma hem så snabbt som möjligt. Vägrar att bli sjuk. Så nu har jag ätit keso och dricker thé. Lite chokladprotein-gröt på gång, från senaste numret av BODY. :) Sen blir det jobb med frugan. :) See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback