Shout it out and get over it!

2010-08-05 @ 21:53:57

??!!@@*!?...(paus)...?!?!?!@@**?!!!!!!!!

Typ såhär känns det...




Japp, ungefär så.

"Kom igen nu då. Ge mig en broöppning på vägen hem också" tänkte jag, men jag hann faktiskt upp på bron innan det började plinga från bommarna, så den gubben gick inte!!!

Antar att ni inte kopplar alls men jag ville bara berätta att jag har haft en av de värst skitdagarna i historien och jag är så trött på ALLMÄNHETEN att jag bara vill spy. Tonåringar borde spärras inne, 30-åringar som beter sig som tonåringar borde få vita tröjor som man knyter där bak och SJ?!! Ja, de jävlarna ska vi inte ens börja med...

Tur att det inte blev någon träning idag för då hade väl någon åkt på en smocka. Och varför blev det ingen träning undrar kanske du? Ah, fråga målarjäveln som skyllde på hundfanskapet!!! Och bara för att han inte "pallade" att arbete när det var lite fuktigt ute så ska dom idioterna förpesta min lediga dag imorgon som jag behöver för att lugna ner mig och inte begå mord. (jag hoppas att ni inser att jag inte är allvarlig någonstans utan bara lite lätt frustrerad men om den IQ-befriade läkarstållen hör av sig igen, då lovar jag inget. Då går ingen säker! )

Haja! Shout it out and get over it.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback