En trött tisdag

2010-01-05 @ 16:58:23

Hej på er,

idag har det inte hänt så mycket faktiskt. Jag har tagit det riktigt lugnt med min hals. Kikat tv, duschat, lagat mums-sallad m.m. Suttit en del vid datorn men inte hittat så mycket intressant. Läst mina favvo-bloggar. :) Nu är jag ganska nyligen hemkommen från ett lite mötet på jobbet. Fick gå dit och uppdatera mig lite innan kvällen. Imorgon blir det mer möten.

Känner inte alls för att jobba stängning ikväll. Är trött redan nu. Ska nog sova en timma nu, innan jag drar mig dit bort igen. Näsan är täppt och halsen känns fortfarande skit. Haja. Ingen idé att beklaga sig, det blir inte bättre för det.

Skickar grattis-hälsningar till styv-brorsan som blir ännu ett år äldre idag! :) Grattis på födelsedagen Henke, hoppas du fått fina presenter och god tårta! :)



Nu är det nana-time för mig. Hörs inatt efter jobbet, om jag orkar. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback