Fullt kylskåp!

2010-01-03 @ 20:42:04

Hej på er,

har ni haft en bra eftermiddag? Frugan hämtade upp mig med bilen och sedan åkte vi iväg och storhandlade. Eftersom jag inte varit hemma på en månad så var det fullt i frysfacket och skafferiet men bara ketchup och vitlök i kylen. Den behövdes helt enkelt fyllas och såhär såg kvittot ut:

Lax
Fun Light Appear
Banan
Blodapelsin
Fullkornspasta
Lätt creme fraishe
Fetaost
Diskhandskar
Frysta jordgubbar
Kalles Kaviar
Kesella jordgubb/lime
Kesella vanilj
Lätt kesella
Minikeso
Lätt Kokosmjölk
Krögarpytt
Findus köttfärssås
Lantskinka
Lingongrova
Lättmjölk
Frysta Mango/hallon
Paprika röd
Potatis
ICA risgrynsgröt
Räkor i lake
Sallad
Strauganoffpanna
Tomat
Tropicalsalsa
Whole Wheat tortilla
Ägg
Äpple



Ganska bra lista om jag får säga det själv. Många bra val. :) Blir hungrig av att bara tänka på all god mat jag kan göra. :P Bra det, att maten läskar. Då kanske jag kan fixa bra matlådor och hålla mig borta från snask och mat på jobbet? :) Det gick på 666,- men det känns faktiskt som välinvesterade pengar. Hoppas det håller ganska länge bara. Har inte så mycket pengar kvar. :P :S Ikväll blir det tv och någon god mat? Kanske äggmackor? Risgrynsgröt? Pasta och köttfärssås? Vi får se vad blir. :) Borde försöka äta något med lite kolisar. Hmm, tankeverksamheten går inte så snabbt idag. :P Vi får höras imorgon när det finns mer intressanta saker att skriva om. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback