God morgon underbara lördag!

2010-01-09 @ 13:58:07

Eller god dag kanke det är dags att skriva? Är hemma hos Filip och har under morgonen avnjutit en underbar frukost, en biltur i solskenet och New Moon. Bra film, dock inte ens i närheten lika bra som första men vad kan man förvänta sig av en tvåa? :P Dom påminde den mig ganska mycket om hålet i mitt hjärta så resten av dagen får gå i läkandets tecken.

Filip ville shoppa så jag antar att jag hänger på. Sedan tvätt, sova och sedan jobb igen. Jobbar 21-04 idag. :S Fast det är ändå helgstängning med Dennis så jag antar att det känns lite bättre. Vi ska jaga fjortisar all night long! :D
Dom ska f-n få böna och be om de ska få något! :P Småglin ska inte vara ute på nätterna och skräpa, förstöra lobbyn och röka på toaletterna!! :@



Förkylningen börjar sakta men säkert ge med sig. Halsen är lite bättre efter mitt Bafucin-missbruk men näsan är fortfarande helt täppt utan nässpray och läpparna är helt nare-förstörda i superkylan.

Nu är det dax att göra sig iordning. :) Ha en lugn och skön lördag!!

Kommentarer

Postat av: Johan

Gillar bilden :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback