NEEEEEEEJJJJ!

2010-01-05 @ 11:40:38

Jag har blivit sjuk. Igen?!

Är det inte magsjuka så är det förkylning. Nu känner jag bara att det måste ge sig. Jag kommer aldrig igång med träningen. SUCK!

Det började i slutet på förra veckan då näsan rann men ingenting bröt ut. Sedan var jag riktigt hängig igårkväll och precis innan jag skulle sova började det kittla ordentligt i halsen och jag började hosta. Sedan hostade jag i ett par timmar och kunde knappt svälja på hela natten.

Sedan imorse... Ni vet reklamen för strepsils på tv, killen som har ett sågverk i halsen? Det är jag!! Som tur är hade jag faktiskt Bafucin i medicinskåpet.

Så det blir såklart ingen träning. Känns så himla tråkigt med tanke på att jag var jääääätte taggad!!! Första ordentliga arbetsdagen väntar i eftermiddag/natt så allt jag kan göra är bara att försöka ligga kvar i sängen och bli så friskus som möjligt. Trist!!!! Kanske hittar massa roligt på nätet att blogga om? :)

Haja, you know where you find me. :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback