Trött, trött torsdag!

2010-01-07 @ 10:46:48

Hej på er,

jag måste vara världens sämsta stängare. :P De två senaste dagarna har det nästan tagit mig två timmar - efter stängningstid! Helt sjukt! Har varit alldeles för trött för att stressa så att har fått ta sin lilla tid. Känns bättre så.  Ikväll har jag dock en annan stängare med mig som jag gissar har ganska bråttom hem. Ska bli kul att se vad vi kan åstadkomma. Klar efter 1 timma kanske? Kanske behövs bara mer rutin? Det gick ju bättre igår än i förrgår osv. :)

Nä, nu ska jag äta upp min äggmacka och sedan hoppa iväg till torget. Niklas väntar, vi ska till B-vik och shoppa lite innan jobbet. :) Hörs senare.




P.s. Ja, jag saknar/längtar efter träningen lite mycket som ni, men huvudet känns framtungt pga fulla bihålor, jag nyser hela tiden och är tjock i halsen, så det blir inget med det. Än. D.s.

Kommentarer

Postat av: berra

Den bilden får mig att vilja ta en tugga ur skärmen.. Kalle´s på en rejäler äggmacka. Mums!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback