Hell yeah!

2010-07-30 @ 17:52:04

Vilket otroligt pass!!

Började med att cykla dit i pissregn och såklart pricka en broöppning så jag blev stående i 10 minuter. Väl framme vart det uppvärmning; 5 minuter powerwalk och 500 meter i roddmaskinen. Hittade redan här rätt i musklerna. Resten av passet såg ut enligt följande:

Övningar och högsta vikt + antal rep:

Sittande rodd; max 38.5 kg 8 rep (PB)
Marklyft; max 32 kg 10 rep
Assistent Chins; minsta hjälp 13:e plattan 4 rep
Assistent Pull ups; min hjälp 13:e plattan 7 rep
Hantelrodd; max 25 kg 7 rep (PB!!!)
Ländrygg i maskin; max 54 kg 10 rep (PB)

Det vart alltså en hel hög av personbästa idag. De coolaste helt klart hantelrodden där jag ökade med 7,5 kilo - LÄTT! Verkar som att gainers efter passet, massor av mat och kasein innan läggdax verkligen fungerar. Nu är det bara att fortsätta framåt, SOM EN ÅNGVÄLT! :D

Dagens pass fick mig osökt att tänka på följande påstående...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback