Ute!

2010-07-11 @ 20:52:46

Hej på er,

har just kommit hem från Kd och sitter ute på föräldrarnas balkong. Regnet smattrar mot markisen över mig men det är alldeles för varmt för att ens överväga att vara inne, till och med för mig. Verkar som att de andra varit i stugan över dagen. Huset hade behållit dagens instängda värme, trots att persiennerna varit nere.

Nu är det bara en vecka kvar till flytten. Eller ah, början på den i alla fall. Det verkar som att det blir lite krångligare än vi först tänk oss, men allting löser sig nog nästa vecka. Då har jag ju semester! :) Tog två veckor ledigt i alla fall. Har lite catching up att göra med nära och kära. Tänkte ta med Dennis till Liseberg någon dag. Träna en hel del! Ska bli mys att få träna ihop igen. Förhoppningsvis sola massa och bara ta det lugnt. Greja runt lite i nya lägenheten trots att inte mycket kan bli gjort, pga inväntan av tapetsering och golvvård.

I helgen har det inte hänt så mycket spännande. Jag har vilat och läkt knän och fot. Det känns iaf mycket bättre nu. Jag har ätit massa god mat och packat ner minst halva lägenheten i lådor. Vi har hunnit med lite solning också såklart i det fina vädret. :)

Det var en kort uppdatering. Snart dax att fixa någonting att slänga i magen! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback