Veckans träning

2010-07-24 @ 21:19:26

Mån - Axlar och triceps

Ons - Mage och biceps

Fre - Rygg
 
Lör - Bröst

En ganska bra sammanfattning. :) Saknar dock cardio och ben såklart men med knät som fortsätter att krångla lite grann så är det bara att avvakta och se vad som händer. Man får göra vad man kan av det man har tillgång till. :)

Idag skulle det blivit ett triceps/axelpass till eftersom jag i regel inte kör bröst men diverse leder tyckte inte att det var skoj att träna idag, senor i armbågsleder muskelfästen i axlar m.m. så bröst var den muskeln som blev manglad... och va bra det gick! Har ju inte tränat specifika bröstövningar senaste månaderna på grund av obalansen och min otränade bröstrygg som nu faktiskt börjar ta sig. :) Idag blev det faktiskt både armhävningar på tå, peckdeck och bröst i cabelcrossen. Va lite sugen på att köra bänkpress men jag har en nerv som hoppar i armbågsleden varje gång jag närmar mig 90 grader i armbådsleden, som gör rörelsen ganska obehaglig. Därför blir alla bröstövningar med raka armar eller i 45 graders lutning för mig, men det funkar det med. :)

Nu väntar kvällsmat, bananomelett och päron/vaniljshake. Natti, natti. :)



Här är en till som kör lutande bänkpress: LissFit

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback