Älska fria vikter!

2010-06-12 @ 14:34:33

Hej på er,

igår blev det inget inlägg, jag hade fullt upp. Upp tidigt och iväg till jobbet. Sedan åkte jag direkt från göteborg till Karlstad och min älskling. Det blev ett kärt återseende. Vi hade ju trots allt inte setts på 3 veckor. Sista timman på tåget var jag så nervös att jag inte ens ville komma fram. Det är konstigt att man lägger så mycket vikt vid att allt ska bli perfekt, räcker det inte att man ses? Jag kände mig inte alls sådär fin som jag hoppats och jag visste att träningen inte gett de resultat jag hoppats visa upp - men va fan, brydde han sig eller? Jag hade sovit dåligt, såg i allmänhet ut som fan men ändå kunde han varken sluta titta på mig eller le. Han är en ängel!

Idag har vi varit på gymmet och kört ett sjujävla pass alltså! Fokus, fokus, fokus. Rygg, rygg, rygg! Såhär blev det:

Biceps - hammercurl: 3 set
Delta - axelpress med hantlar: 3 set
Bröstrygg - hantelrodd: 3 set
Bröstrygg - rodd i cabel: 3 set
Delta - Flyes: 3 set
Bröstrygg - latsdrag: 3 set
Ländrygg - rygglyft: 3 set

Idag vart det fokus på strikta rep och kontakt - jävlar sicket bra pass det blev! Är riktigt stolt. Hoppas det känns imorgon! Om det nu kan sluta regna någongång så ska vi ut på promenad. Hörs senare! Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback