Äntligen (torsdags-)fredagskänsla!

2010-06-24 @ 08:38:46

Hej på er,

mina torsdagar har verkligen sådan fredagskänsla! Idag är arbetsveckans sista dag och dessutom en riktigt bra dag. Jag börjar inte förrän 12 och 14 börjar "mormor" att jobba. Så himla sweet! Dessutom ska vi till Liseberg om bara solen kan skina igenom dimman. *fingers crossed* Klockan 19 går tåget och jag är på väg upp till min älskade igen för att fira midsommar och packa mer inför flytten.

I helger blir det god mat och mycket vila. Eventuellt några promenader men annars lugnt och skönt. Ja, förutom söndagens gympass som ska bli HARSH! :D Mage, axlar och ben. Hoppas/satsar på träningsvärk i magen igen!

Dagens!
Morgonvikt: 66,5 Kg (muskler!!!) :D
Morgoncentimeter: 85 cm (navlen) 76 cm (midjan) & 90 cm runt muffinskanten.

Nu är det dax att hoppa in i duschen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback