Bästa dagen!

2010-06-29 @ 22:10:27

Hej på er,

nu sitter jag i sängen med min lilla datorn och DEN NYA AC ADAPTERN! :) Axlarna är solbrända och röda, och ryggmusklerna lätt möra. Jag har haft en underbar dag!

Jag började dagen med att komma upp i tid och packa mig iordning. Jag skulle åka extra tidigt till Gbg för att testa ett nytt gym innan jobbet. Allting gick som smort och ryggen fick ett rejält träningspass att bita i. Hantelrodd, rodd i maskin, chins, latsdrag & rygglyft tror jag det blev. Helt otroligt! Det där med att byta gymmiljö verkar fungera gött bra, man hitta nya maskiner, nya vikter och helt nya infallsvinklar på saker och ting. Sedan duschade jag mig iordning och åkte "till jobbet" aka mötte upp de andra på stranden där vi tillbringade dagen. MYS! Badade i uppvärmd havsvattenspool i säkert över en timma. :) Lyckades bränna axlarna också, som tydligen precis lyckades missa parasollets skyddande skugga.

Sedan åkte jag bussen hem och väl hemma fanns ett paket till mig - min datasladd! Så nu har jag laddat min IPOD, både batteriet och fixat ny musik. Dessutom har jag lyckats blogga!

Har blivit riktigt kass på at läsa mina favvobloggar men det har blivit så när jag åker tidigt på morgonen och kommer hem sent på kvällen. Man får prioritera. Datorn kommer faktiskt en bra bit efter träning, jobb och pojkvän.

Väl hemma igen, klockan närmare 21 så vart det lite kvällsmat, mys med lillasyster och en kall dusch. Nu ska jag bara hänga upp badkläderna ur tvättmaskinen och sedan är det dags att krypa ner i sängen. Hoppas på en repris under morgondagen! :)

Super dålig mobilbild men jag tror ni kan urskilja färgen på mina axlar va?! (BRUNRÖD!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback