Duktig ändå.

2010-06-09 @ 21:40:38

Hej på er,

idag fick jag faktiskt lite gjort ändå, fast ingen träning då. Det bästa är nog att min lilla älskade datorn varit sönder ett par dagar så idag fick jag tummen ur och lämnade in den på Elektronik Huset. Han såg lite skeptisk ut när jag sa att något lossnat i den och trillade runt inuti, fastnade bland annat i fläkten :S men han ringde redan på eftermiddagen och sa att han fixat den. Han hade blåst ut den och alla komponenter och hittat någon platsflik som kommit in på något j*vla vänster. Nu håller vi bara alla tummar för att inte fläkten blivit permanent skadad men han trodde inte det. 495,- kostade det men det var det väl värt för min bebis, det är inte konstigt att den kräver lite kärlek nu. Har ju inte alltid tagit alltför bra hand om den när den åkte sunt i väskan på diverse tåg. :P

Sånhär fin 12" har jag:



Sedan var jag förbi biblioteket och lämnade tillbaka boken om uthållighetsträning. Känns inte riktigt som att jag behöver den längre. Lånaden en bok som hette: Tarmen - din hälsa. Alltid bra att påminna mig själv om vad jag kan göra mot min IBS. Ofta går det in på ena sidan och ut på andra. Jag har alltid varit dålig på att hålla någon form av en diet. Äter mycket hellre det som faller mig in för tillfället. :/

Imorgon står det mycket på schemat. Naprapaten, träffa fader, klippning, hämta datorn, förbi apoteket. (Blir en dyr dag.) Borde tvätta lite också. Morsan har fått ryggskott lagom till skolavslutningarna. Underbart (INTE!).

Nu har älsklingen slutat jobbet. Bara 2 dagar kvar till Ks... och imorgon skall han tatuera sig. Är gött uppspelt för hans skull. :)  Skriver mer så fort jag vet! Ha en bra kväll allihop! Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback