Före och efter!

2010-06-04 @ 09:56:23

Hej på er,

tänkte lägga upp lite nya formbilder nu när det har hänt lite grejer. Sist jag hade så här bra form var i september förra året. Sedan fanns en formtopp igen i slutet av november men däremellan, både oktober och december fram tills typ april har varit kassa. Hela tiden småsjuk och så fort jag blivit frisk och försökt dra igång igen så har imunförsvartet gett med sig och jag har blivit dålig igen. Eftersom datorn har kraschat också så har jag återfunnit lite bilder men inte alla och har därav inte så många före-bilder att välja på. Här kommer i alla fall en från februari förra året då jag också haft ett bra flow ett tag och ville fota lite resultat. Tycker det syns att det släppt ordentligt i midjan men såklart har musklerna åkt på rätt mycket stryk också. Blir till att bygga hela hösten om kroppen orkar! :)

Före (feb 2009):




Idag (juni 2010):



Observera också att på den första bilden så spännar jag magen nått så in i... och på andra bilden så sträcker jag bara på mig (dvs. naturlig spänning).

Alltid kul att se resultat, men det tar tid och är extra jobbigt när förkylningar gör så att man pendlar fram och tillbaka. Det är bara att se på mitt "beach 2010" så jag satte igång med i början av året. Jag gav upp i slutet av mars/början av april för jag var bara förkyld, kunde inte träna och var snart tillbaka på noll igen. Snacka om motivationsdödare!! Haja. Nu ska jag ut och bättre på brännan med min sexiga mage! ;D

Kommentarer

Postat av: Martina

vågat av dig o lägga ut sådana bilder ;)

andra kanske blir avis.............



förresten, det var inget viktigt när jag ringde. Ville bara snacka bööss..



kram (glöm inte bort oss)

M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback