Glad midsommar!

2010-06-25 @ 22:38:31

Glad midsommar på er!

Sitter själv hemma i lägenheten i Kd nu och myser. Ser på avsnitt efter avsnitt med "Legend of the Seeker". Grym serie! Grabben gick precis till jobbet. Vi har haft en bra dag. Tog en ordentlig promenad på 1,5 timma och sedan åkte vi till hans mormor. Sov, löste sudoku och käkade mumsig mat.
Nu tänkte jag hålla mig sysselsatt ett tag så jag kan sova i alla fall en liten stund när han kommer hem imorgon bitti. Tänkte vi kanske skulle ut och ligga i solen ett tag imorgon men det verkar som att det bra vädret inte dyker upp förran söndag. Får väl försöka kombinera solandet och gymmandet på veckans sista dag. :)
Kanske kan packa och mysa imorgon? Skulle behövas. Förhoppningsvis är det inte allt för långt till flytten. Vet dock mer i nästa vecka.
Nä, nu ska jag ta tag i en bananlåda och göra lite nytta. Festa lugnt, sov gott och återigen glad midsommar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback