I don't dance!

2010-06-30 @ 22:25:19

Hej på er,

ligger i sängen såå besviken! Jag testade på ett BodyStep pass idag. Sicken miss! Intruktören var väl, host, allt annat än inspirerande, kan vi väl kalla det? Både i kropp och utstrålning. Hon hade ingen koll på vad hon gjorde, dock berättade hon vad Madonna hade på sig i videon till låten som släpptes 1986. OCH?! AS IF I CARE?! Jag är här för att träna!!!

Jag har varit en step och aerobictjej. Det var det enda jag gjorde fram tills för två år sedan då jag flyttade till Kd. I loooved it. I u för sig vill jag tro att mina pass var lite mer hardcore men i allmänhet känns jag inte som en dansare längre. Det ska liksom bränna i musklerna. Strikta rep! Inget fjollande, vickande på höfter eller löjliga armar. Det finns de instruktörer som kan göra danspass professionella t ex Maddes BodyJampass i på SATS City i Kd. Där kan vi snacka stenhårdbrud med långa, sexiga muskler och the moves!! :D Men den här loppa-ploppan hade ingen koll, vickade på sin kortkorta kjol över sina dallriga ben och jag var för första gången (nä, andra faktiskt när jag tänker efter) på väg att lämna lokalen. Är det de här jag betalar för? Aldrig i livet.

Nä hörrni, i don't dance!



Imorgon blir det gym igen! Och sola/bad på jobbet. Sweet! :) Natti, natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback