I love balkongen!

2010-06-02 @ 09:56:56

Hej på er,

sitter i bikini ute på balkongen, har just kommit ur en kall dusch. 7,5 km på 44:36. Gick inte lika lätt som i måndags. Delade upp BCAA och Arnge så jag fick halsa 6 dl istället för 3, de smakade så förkastligt tillsammans. Haja, iaf... Det var inte så lätt att komma runt med att den vätskan i magen (jag lär mig aldrig att vänta) så halvvägs blev jag så illamående att jag fick gå 500 meter innan jag kunde fortsätta. Men sedan var det bara att sätta fart igen och det gick lättare än innan stoppet. Jag fick upp farten ordentligt sista kilometern men kände en midre smärta i hela vänster benet när jag rushat hela vägen fram. Hela vägen från hälsenan och upp i sätesmuskeln. Imorgon får det nog bli vila.

Känner att självförtroendet just nu åker en sjuj*vla berg-och-dalbana. Lite jobbigt. Känner att några centimeter släppt men ibland när jag ser mig i spegeln förväntar jag mig någon form av ett mirakel och vill bara slänga spegeln i backen när jag ser att det faktiskt inte är fallet. Jag har aldrig haft något tålamod när det kommer till sådant. Jag vill bygga största musklerna på en vecka och deffa bort överflödet på ett par dagar. Tyvärr är det ju inte riktigt så det fungerar.

Tänkte jag skulle åka tidigare till Götet och testa klänningar inför kalaset på fredag men efter att jag tillslut fått på mig mina vita jeans så försvann all vilja att testa kläder. Jag ville bara krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet men jag tvingade iaf på mig bikinin, sprang förbi spegeln med datorn i högsta hugg och smet ut på balkongen. Man kan alltid hoppas att solen och lite bra musik väcker kämpaglöden igen. Jag är ju en soldyrkare av värsta sort. Tur att jag missbrukar solskydd också! :P

Nu ska jag sluta ögonen en stund och när jag öppnar dem igen så känns allt mycket bättre. Hörs efter jobbet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback