Mmmm morgonpromenad!

2010-06-22 @ 08:24:33

Effekt: Fat burn and fitness improving.
Intensitet: 00:25 i zon 3, 18:26 i zon 2 och 44:38 i zon 1.
Kalorier: 530 kcal varav 37 % fett.
Puls: 139 i medel och topp på 169 (80%).
Tid: 1 h, 3 minuter och 39 sek.



Senaste dagarna har det varit mycket som snurrat i mitt huvudet. Jag har gått och grubblat och grämt mig för saker som jag inte kan göra någonting åt. Som att Sportlife i Trollhättan kommer ha skitdåliga öppettider nu under sommaren, så jag bara kan träna på helgerna. Som att om jag ska träna på vardagarna så får jag dra med mig alla träningskläderna och åka tidigare till jobbet. Släpa på värsta väskan med inte bara matlådor och sysselsättning till tåget utan träningsskor, handduk m.m. Jag har grubblat över flytten, över att SJ ska ha mer banbygge och kommer ha ersättningsbussar till Gbg i FEM veckor. Massa negativa tankar som tar mycket energi och kraft från mig. Men under promenaden idag så insåg jag att om man vill ha den där kroppen som jag vill ha, de där musklerna och den platta magen, om man vill må så bra, så får man kämpa lite. Man får gå upp tidigare, man får släpa på väskor. Det är så det fungerar! Så jag antar att det bara är att bita i det sura äpplet... Fast nu ska jag bita i min havregrynsgröt i mikron! :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback