Rekord!

2010-06-06 @ 21:14:21

Japp! Visst är det skönt när det slår till när man minst anar det. Halsen kändes lite rosslig imorse och efter att ha tillbringat dagen i solen så kändes det inte som att det fanns några rekordtider i benen. Jag visste dock att ikväll var typ enda kvällen som pappa kunde springa med mig, så det vart bara att snöra på sig skorna och ge sig ut.

Vi sa först att vi bara skulle ta femman, men vi kände oss ganska pigga efter 2,5 kilometer så vi slog på stort och tog en extra kilometer. Sex backiga kilometer som faktiskt gick förhållandevis lätt. Helt naturella var de dessutom! Inget No-xplode, inget arnge krusch, inte ens någon musik?! Bara jag, farsan och skogen. Och benen bara rullade. 6 km á 33 minuter! :) Sweet! Förbättrade kilometertiden med typ 16 sekunder. Jäklar vad jag är duktig!

Dessutom så kändes det extra skönt efter helgens bravader. En rejäl fylla ger mig hjärnspöken. Jag får för mig att giftet (alkoholen) äter sönder mina muskler och att allt fett som oundvikligen åker ner dagen efter lägger sig runt midjan och gör mig tjock som en flodhäst. Därför var det extra skönt med rekord! Jag har kvar mina muskler och har inte blivit någon flodhäst. Nu är det bara att lämna alkoholen bakom sig (åh, jo! Sluta tjata!) och ta nya tag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback