Tisdag i värmen!

2010-06-01 @ 09:07:29

Hej på er,

vaknade upp taggad som få (det kanske var lite överdrivet) för att gå ut och springa men kände med en gång av det gjorde ont i halsen. Här chansas det inte så just nu sitter jag uppe i värmen på balkongen med grönt thé. Jag svettas i short och linne, trots att klockan inte ens är 9.

Idag ska jag bort och jobba en sväng vid 12-tiden så tåget går 11. Fram tills dess tänkte jag eventuellt lösa ett sudoku till och bara sitta i solen. :) Det skall verkligen bli såhär hejdlöst fint väder fram till iaf tors-fred. Hoppas att det fortsätter likadant till helgen så man kan ligga och njuta lite till. Ska även på student på fredag och det är ju alltid mycket roligare i fint väder. Hmm, undra vad jag ska ha på mig? Tåls att funderas på... Svårt att förstå att det faktiskt var hela två år sedan jag tog studenten. Tiden går snabbt när man har skoj! :)




Beroende på hur kroppen känns kanske det blir löpning ikväll, annars får det vänta tills imorgon. Morsan hade ett "testa på i 8 dagar-kort" på stans dyraste gym som jag tänkte jag skulle köra på, fast inte förrän det blir sämre väder! :P

Ta det lugnt i solen hörrni, och använd solskydd!! Det här sticket från ACO brukar jag använda, perfekt för läppar, näsa och nyckelben. Annars diggar jag spray. Don't burn! Ciao!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback