Hemma från Paris

2010-03-27 @ 20:24:09

Hej på er,

jag får försöka hålla mig kort, Earth hour börjar ju om 10 minuter. :)

Nu är vi hemma från Paris och det var uuuuunderbart! Solen sken, träden knoppades och vi låg i parkerna och käkade glass. Vi tittade såklart till Eiffel tornet och Notre Dame också men så mycket mer vart det inte. Ville vara utomhus! :) Va ute och strosade/låg i solen i 10 timmar om dagen. :) Helt underbart. Hade det inte varit för att alla fransmän var så jävla stöniga och inte ville snacka engelska så hade jag allvarligt funderat på att flytta dit.

Hemma igen är allt som vanligt. Han är underbar, försöker sätta igång och träna lite smått. Träffat Louise och min älskade Sofie idag. Myspys! Nu ska jag fixa lite kvällsmat innan alla lampor skall släckas. :P

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback