Ingen bra dag - än så länge.

2010-05-06 @ 15:06:36

Hej på er,

än så länge så har dage verkligen inte gått min väg. Missade tåget, fick betala massa extra för att springa till en buss och bara bli 15 minuter sen till jobbet. :S Dessutom så har jag & Han haft en lååång diskussion om min praktikplats. Låt oss bara säga att han inte är lika positiv som jag. Det är inte det att han inte vill att jag ska åka eller är taskig eller så, han bara ser många fler nackdelar än jag. Det är klart att jag bara ser det positiva, det är ju jag som ska åka.

Men, men.. Ska försöka koncentrera mig på lite "positive thinking" och eventuellt försöka vända dagen till det bättre.

Tack mamma för alla fina och förstående ord! Det betyder massor för mig! I love you! <3

Ciao..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback