Onsdag - myspys!

2010-05-12 @ 19:49:53

Hej på er,

dagen började med en underbar sovmorgon. Klockan halv tio kom älsklingen hem från gymmet coh fixade frukost till mig. :) Mumma - havregrynsgröt. Sedan bar det iväg ner till stan för ett par ärenden. Hemma lagom till ett lunchpass på gymmet med frugan och hennes syster. Körde Coreboll idag. Tjejerna verkade tycka att det var grejen så jag är glad för deras skull. Annars har jag väl lite svårt att förstå visten med att ligga guppandes på en boll i 50 minuter när övningarna antingen är för svåra eller inte ger något (känns det som).

Sedan hem, käka lite mer gröt. Mysa lite framför tv:n och se på Oprah faktiskt. Kristie Allan var där och jag diggar henne. Hon har en go attityd och skön humor. :)

Sedan gav sig älsklingen och jag ut på en runda.

Effekt: Maximal performance improving.
Intensitet: 2:13 i zon 1, 3:33 i zon 2 och 34:58 i zon 3.
Kalorier: 548 kcal varav 13 % fett.
Puls: 183 i medel och topp på 203 (97%).
Tid: 40 minuter och 44 sek.

Det blev nog ett par kilometer och de var riktigt tunga sådana!! Måste komma igång med lite mer löpning. Hoppas det går lättare nästa gång.



Sedan har vi bara myst hemma och nu snart ska jag, baby, frugan och hennes man ner på stan och se på bio. :) Robin Hood. Hoppas den inte är för läskig. Jag är ju så löjlig när det gäller sådant. Berättar mer imorgon. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback