Söndag - sista dagen för mycket.

2010-05-16 @ 16:54:02

Hej hej på er,

Idag är det söndag och solen "lyser med sin frånvaro". (Kan man säga så? Det går ju inte alls ihop.) Jag ligger hemma på sängen och andas ut. Fötterna värker lite lätt och lagom, och en ny brännblåsa har jag fått. På vänster lillefinger-knoge. Hur lyckas man kan du tänker? Ja du, det förstår inte jag heller men jag vet å andra sidan att nu är det slut. Nu ska det bli andra bullar. Det vill säga INGA BULLAR. Japp, helgens frossande har givit mycket, mycket dåligt samvete och det blir inte bättre av att karriären avslutades med mina älskade heta wingar. :S Nä, nu är det slut på såndant. Nu är det den där "hard core bodyn" (som herrn så fint uttryckte det) som gäller.

Näst på schemat ligger en löptur, så fort jag uppbådat nog med energi för att komma ur sängen. :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback