PB-pass!

2010-10-07 @ 21:37:21

Japp,

270 kg i benpress!

82,5 kg i knäböj!


Det är fan fina grejer det. Kanske inte riktigt de djup i knäböjen som önskas men jag behöver mer core-styrka innan jag kan klara det. Eller ett bälte? :P Det gick förvånansvärt bra med tanke på gårdagens ryggpass och träningsvärken. Knäböjen va fan lätta! STOLT!!

Sandra, du är underbar! Vi lyckas verkligen bra tillsammans på gymmet! Jag vet att våran deff kommer bli super! Äntligen kommer jag verkligen att genomföra och lyckas med mina träningsmål och jag vet att det är tack vare dig!


Nu väntar en bananomelett/proteinpannkaka (körde någon konstig mix idag, men den blev god!) och en lång dusch! ciao!

P.s. På måndag kör vi, är du taggad? D.s. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback