Topp-motiverad!

2010-10-11 @ 06:15:27

Äta frukost, läsa bloggar, svälja piller, packa väskan.

Snart bär det av till tåget! :) Lite sovmorgon idag. Perfekt dag att börja mini-deffa. Deffen börjar egentligen nästa vecka men denna veckan tänker jag testa mitt deff-träningsschema utan att dra ner på kcal för att inte shocka kroppen för mycket nästa vecka. Måste se till att vara en "dräglig" människa under tiden jag deffar. :P
Dagens frulle: 1 tallrik havregrynsgröt med fun light, 1 (lös)kokt ägg (blä, kunde inte alls hålla koll på tiden imorse, var säker på att det var hårt ju!! :() och en kopp thé. Dessutom 2 ALA, 4 Omega-3 och 1 multivitamin. :)
Hoppas mitt deff-paket från GG kommer idag eller imorgon!
Nu är det dax att fixa frillan och borsta bissingarna. Box 75 väntar så fort jag kommer hem ikväll!

JAG ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD OCH MOTIVERAD!!!!
Drömmen:

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback