Ben, ben, ben - idag var det ben!

2010-09-05 @ 18:52:14

God kväll allesammans,

idag stod ben på schemat och Sandra hjälpte mig att verkligen mosa varenda centimeter av mina stackars lår- och rumpmuskler. :) Vilken tjej. Tillsammans känns det som att vi kan gå hur långt som helst!

Dagens pass:

Knäböj: Max 75, 9 rep (PB!)
Benpress: max 200, 6 rep (tangerat PB)
Benspark: max 58.5, 10 rep (PB!)
Vader i smith: max 77.5 kg, 12 rep (PB)
Utfall i smith på "låda": max 50 kg, 10 rep

Japp, en hel hög PB och bättre kommer det bli. I'm just lovin' it! :)


Bild: google.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Ja vilket super team vi är!! =D

Kunde fan inte bli bättre ;-)

Tänk om några månader...då kommer vi skratta åt vilket PB vi har nu tihi!

Ses imorgon, Kram



Bye the way så somnade jag på soffan när jag kom hem....sittandes med datorn i knäet...snacka om trött alltså! tihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback