Sjukling...

2010-09-10 @ 20:06:24

Sitter hemma i soffan med halstabletter och huvudvärk. Känner mig helt off...

Spenderade natten på akuten efter grabbens angermanagment här hemma. :P Käkade på Donken efter vi var klara hos doktorn och idag har det varit sjuklings- & fredagsgodis. Legat i sängen mest hela dagens och kännt mig trött, hängninh och lätt frustrerad över känslan av att ha ett rivjärn i halsen varje gång jag sväljer, pratar eller fan ens andas. :S


Blir kurering i helgen, och förhoppningsvis födelsedagskalas för storasyster på söndag om jag känner mig bättre.



Dax för CSI Miami.

Ville bara uppdatera er om varför jag inte uppdaterar. :P Ingen träning att skriva om för tillfället. Bara vila, vila, vila. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback